O mně

Zdravím Vás, jmenuji se Mirek, je mi...

35 let ( čím déle budu ve virtuálním světě fungovat, tím hůře se mi bude tato číslice přepisovat ) dělám radost převážně sobě, rodině a přátelům. Od roku 2002 ovšem pomáhám i zvedat výkon webových stránek – vyšší návštěvností počínaje a znatelným nárůstem obratu nekonče, neb s vyšší konverzí dochází také k pozvednutí koutků úst majitelů eshopů a komerčních webů.

Moje vize

Pomáhám webům a jejich provozovatelům zefektivnit a zlepšit online podnikání. Ať se jedná o web se službami nebo eshop nabízející cokoli – od ponožek po rypadla – vždy hledám nejschůdnější cestu konkrétního produktu k cílovým zákazníkům.

Specializuji se na optimalizaci webu a jeho konverzní schopnost, SEO, PPC a remarketing – formou PPC reklam i sociálních sítí.

Vážím si dlouhodobé spolupráce a důvěry. Pro její dosažení udělám maximum.

Tak šel čas…

Prošel jsem všemi posty; od obránce a útočníka, k externímu redaktorovi časopisu Excalibur, a dál...

Dětství strávené v Brazílii jako by mě předurčilo k surfování a plážovému fotbalu, ale ani jedna z disciplín mi nešla. Místo nechytatelných střel z mých nártů jsem sítě rozvlnil já sám, chycen vším kolem počítačů (Atari, Commodore 64, pak první 386), a kromě hraní her jsme později v ČR s partou kamarádů psali recenze do praotce herních časpisů – magazínu Excalibur – v roce 1995.

Po studiích jsem v roce 2000 nastoupil do svého prvního zaměstnání coby „machr přes počítače“. Za dva roky nastal zásadní zlom. S tátou jsme nejprve od nuly postavili a pak provozovali eshopy, jež jsme přivedli k obratům v řádu desítek milionů Kč. Žádná koruna však nesměla být proinvestována vniveč, proto jsem se právě v této zkoušce ohněm naučil nejvíc o marketingu a SEO.

V roce 2011 jsem – již coby zasvěcený a praxí ošlehaný analytik – nastoupil na oddělení ecommerce nadnárodní společnosti Ringier Axel Springer (dnes CNC – provozovatel Blesk.cz a iSport.cz).

Leden 2014 znamenal mé úplné osamostatnění. Od té doby už funguji jako MirKop.