MARKETING PRO WEBY

Inzerujte tam, kde se nachází cílová skupina Vašich zákazníků

Krátce o mně nejen v číslech
  • 15 let praxe v online výkonnostním marketingu
  • Více než 200 realizací pro malé i velké firmy
  • Na vše vytvářím online projekt, jehož jste součástí
  • Pracuji efektivně s ohledem na návratnost investic z reklamy
  • Mnoho referencí, hmatatelné výsledky
  • 100% transparentní přístup
  • Maximálně srozumitelné a přehledné výstupy
  • Řada aktivit nad rámec standardní spolupráce

V rámci online marketingu Vám pomohu s PPC kampaněmi, sociálními sítěmi ( Facebook, YouTube.. ) remarketingem i dynamickými a produktovými reklamami ( Zboží, Heuréka, Google nákupy..)

Dokáži z těchto nástrojů vytvořit synergii a vytvořit tak multikanálový výkonostní marketing, prostřednictvím jehož budete oslovovat své cílové zákazníky.

 

Odměna za mou práci může probíhat dle těchto 3 variant:

V rámci dlouhodobé spolupráce a motivace je možné stanovit mou odměnu formou invididuální provize ze zisku, který je mými aktivitami a prací dosažen. Ať už v oblasti optimalizace, SEO či online marketingu.

Zde není třeba číst mezi řádky – nevyděláte-li Vy, nevydělám ani já. O maximální motivaci mám rázem postaráno.

V rámci paušálu se určí celkový měsíční budget, v němž bude specifikován paušál zahrnující veškeré mé činnosti. Ten lze stanovovat na dobu určitou i neurčitou dle délky spolupráce.

Bude nastavena pevná částka, která pokryje všechny výdaje za mé služby.

Pakliže upřednostňujete předem domluvenou měsíční sazbu vč. předpokládaného počtu hodin, které Vám budu v daném měsíci věnovat, je možné domluvit i tento způsob odměny.

Pracuji za velmi solidních podmínek a s ohledem na 15ti letou praxi jsou mé ceny velmi příznivé.

Hodinová sazba se poté odvijí od náročnosti zakázky, četnosti hodin apod.

Specializuji se na tvorbu, optimalizaci a správu PPC kampaní, sociálních sítí či PR:

Tvorba, správa a optimalizace PPC kampaní

PPC je zkratkou pro Pay Per Click – platba za proklik.

Jedná se o nejrozšířenější formu internetové reklamy. PPC v našem prostředí „ovládají“ 2 systémy: Adwords od Google, a Sklik od Seznam.cz

Mohu Vám pomoci v těchto činnostech:

  • registrace účtu, kompletní založení a tvorba nových kampaní
  • úprava, správa a optimalizace již založených kampaní
  • audit současných kampaní a návrh pro jejich zlepšení
  • každodenní zvyšování konverzní schopnosti PPC reklam

Remarketing

Jeden z nejúčinnějších reklamních formátů pro zpětné oslovování Vašich návštěvníků Vašeho webu.

Tento marketingový nástroj mohu nastavit pro Sklik, Adwords či sociální sítě.

Nabízím komplexní službu – od vytvoření bannerů, textových inzerátů, po sestavení remarketingových seznamů, segmentů a aktivace remarketingu.

Vytvořím Vám jak klasický ( display ) remarketing, tak i dynamický ( produktové inzeráty )

Tzv. remarketingovými seznamy lze segmentovat zákazníky a cíleně každému z nich zobrazovat reklamu produktů, které navštívili, nebo jim navrhnout dokončení objednávky, pokud zboží vložili do košíku, ale nezaplatili.

Marketing sociálních sítí

Prostřednictvím sociálních sítí zaměřuji reklamu na zájmové skupiny. Facebook mimo klasické PPC systémy nabízí také perfektně fungující remarketing.

Nabízím služby v oblasti reklamy na:

  • Facebooku – klasické PPC či FB remarketing
  • Instagramu, Flickeru
  • YouTube – správa a úprava vlastních kanálů či PPC reklama

Tvorba a publikace PR článků

Prezentovat služby či produkt zajímavým článkem zaměřeným na cílovou skupinu zákazníků je výborný způsob, jak přesvědčit klienty ke kýžené akci, ovšem pozor na medvědí službu – je-li z PR na první pohled zřejmé, že jde o PR, mají lidé tendenci článek nedočíst a nákupu se vyhnout. Příliš okaté PR funguje jako spolehlivý repelent.

Nejprve zvolím vhodné nástroje...

...následně vytvořím nové kampaně či upravím ty stávající...

...pak celou inzerci spustím a začneme se správou...

...zahájím pravidelnou analýzu a optimalizaci reklam

Vytěžte z marketingu maximální tržby

Cíl = konverze = poptávka + objednávka + tržba

Sebevyšší návštěvnost ještě nezaručuje tržbu, byť její pravděpodobnost zvyšuje. Abychom skutečně dosáhli zvýšení monetizace trafficu z reklam neboli zhodnocení návštěvnosti dosažené kampaní, reklamu již předem zacílíme tak, aby na web lákala nejen zvědavce, ale pravděpodobné kupce nebo klienty. Jak?

Každodenní správou, úpravou a optimalizací kampaní.

Pravidelnými zásahy v rámci internetového marketingu dokážeme flexibilně vyhodnotit, které výdaje jsou účinné a kde naopak smysl investovat nemá, nebo má smysl investovat jen v omezené míře (např. na podporu brandu).