Optimalizace, SEO

Ověřené a smysluplné metody

Krátce o mně nejen v číslech
  • 15 let praxe v komplexní optimalizaci stránek
  • Více než 150 realizací pro malé i velké firmy
  • Na vše tvořím online projekt, kde jsou pod kontrolou všechny činnosti
  • Pracuji efektivně s ohledem na návratnost investic
  • Mnoho referencí, hmatatelné výsledky
  • 100% transparentní přístup
  • Maximálně srozumitelné a přehledné výstupy
  • Řada aktivit nad rámec standardní spolupráce

Specializuji se na komplexní optimalizaci z pohledu vyhledávačů i uživatelů:

Optimalizace pro vyhledávače

Search Engine Optimization – cílem je získat více relevantních uživatelů a objednávek z organického vyhledávání.

Jedná se o soubor činností, které se aplikují na samotných vstupních stránkách webu i portálech, které na ně odkazují.

Mohu Vám pomoci v těchto činnostech:

  • analýza i revize klíčových slov
  • implementace klíčových slov na web
  • tvorba a úprava metadat
  • kompletní rozvoj a zkvalitnění odkazového profilu

Klíčová slova – nejen z pohledu vyhledávačů

Najdu, vyhodnotím a umístím na Váš web i na portály, které na něj odkazují, relevantní a přínosná klíčová slova, pomocí kterých Vaši potenciální zákazníci vyhledávají Vaše služby či produkty, které nabízíte.

Pracuji jen s těmi klíčovými slovy, které pro Váš byznys mají a budou mít smysl. Ať už jde o obecná slova, long-taily, buyer keywords či fráze, které jsou v přímém spojení s Vaší nabídkou.

Pomohu Vám web po této stránce rozvinout, vylepšit celkovou prezentaci, provedu korekci současných textů i metadat a zvýším tak celkovou kvalitu obsahu nejen z pohledu „robotů“.

Zpětné odkazy, virální šíření

Linkbuilding, nebo-li budování zpětných odkazů jsou jedním z pilířů SEO. Bez kvalitních odkazů Váš web nikdy nezíská tolik potřebnou autoritu. Celkový dopad na přední pozice v SERPu ( výsledky vyhledávání ) nemá jen počet odkazujících webů, ale i jejich kvalita, klíčová slova ( anchor texty ), která odkazují na Vaše stránky apod.

Stejně důležité je i odstranění nežádoucích odkazů, rychlá náhrada za ty, které přirozeně odpadnou či je administrátor portálu odstraní…

V tomto směru pomohu s:

  • Vybudováním nových odkazů – od PR po diskuzní fóra, katalogy, sociální sítě, relevantní portály, reklamní sdělení…
  • Zkvalitněním a úpravou současných odkazů – úprava a stylizace textů, klíčových slov a frází, práce se vstupními stránkami, kam se odkazuje
  • Podporou virálního šíření – sdílení Vašeho obsahu samotnými uživateli je aktivita k nezaplacení

V rámci SEO a komplexní optimalizace webových stránek Vám pomohu s klíčovými slovy ( od analýzy klíčových slov po jejich implementaci na web a odkazů ), linkbuildingem ( tvorba nových odkazů, zkvalitnění těch současných vč. odstranění balastních odkazů ), metadaty, rich snippety aj.

Pomohu Vám zvýšit návštěvnost i konverzní schopnost z organického vyhledávání Seznam i Google.

Odměna za mou práci může probíhat dle těchto 3 variant:
Mou snahou je nabídnout velmi solidní podmínky spolupráce pro každého – vždy se snažím najít takovou cestu, aby 100% vyhovovala oběma stranám a otevřela možnost dlouhodobé spolupráce

Pakliže upřednostňujete předem domluvenou měsíční sazbu vč. předpokládaného počtu hodin, které Vám budu v daném měsíci věnovat, je možné domluvit i tento způsob odměny.

Pracuji za velmi solidních podmínek a s ohledem na 15ti letou praxi jsou mé ceny velmi příznivé.

Hodinová sazba se poté odvijí od náročnosti zakázky, četnosti hodin apod.

V rámci dlouhodobé spolupráce a motivace je možné stanovit mou odměnu formou invididuální provize ze zisku, který je mými aktivitami a prací dosažen. Ať už v oblasti optimalizace, SEO či online marketingu.

Zde není třeba číst mezi řádky – nevyděláte-li Vy, nevydělám ani já. O maximální motivaci mám rázem postaráno.

V rámci paušálu se určí celkový měsíční budget, v němž bude specifikován paušál zahrnující veškeré mé činnosti. Ten lze stanovovat na dobu určitou i neurčitou dle délky spolupráce.

Bude nastavena pevná částka, která pokryje všechny výdaje za mé služby.

Chodí k Vám málo uživatelů? Pojďme zvýšit čísla ze všech zdrojů!

Monetizujme současný traffic a společně zvyšme počet poptávek i objednávek na webu.

Vracející se zákazníci jsou základem úspěchu každého webu. Udržte si je.

Hodně lidí o Vás stále neví? Změňme to! Začneme určením cílové skupiny Vašich klientů.

SEO, optimalizace webu

Chcete svůj web posunout mezi elitu a katapultovat jej na přední místa ve výsledcích vyhledávání Seznam a Google? Nechte si vypracovat stručnou analýzu a primární návrhy, které Vaše stránky posílí ve všech směrech.

Vstupní rozbor zmapuje historii webu i jeho aktuální stav – odtud se rojí první návrhy a strategie pro další rozvoj. Precizní analýza odhalí, odkud k nám lidé přichází, čímž zjistíme, které internetové zdroje jsou nám nejpřínosnější a kam zaměřit reklamu.

Při samotném vývoji firemního webu pak zaujímáme postoj zákazníků. Je náš web pro návštěvníka příjemný, přehledný a funkční?

...úpravou obsahu webu startujeme...

...nastavením konverzních stránek pokračujeme...

...tvoříme odkazy, podporujeme virální šíření webu..

...a dosahujeme prvních cílů

Částé mýty o optimalizaci a SEO

Mnohdy se na internetu setkáváme s pojmem SEO optimalizace, díky čemuž mnozí automaticky spojují optimalizaci a SEO v jednu činnost.

SEO je zkratkou pro Search Engine Optimization ( optimalizace pro vyhledávače ) – hlavní doménou této disciplíny je dostat klíčová slova daného webu, s nimiž primárně pracuje,  na přední pozice v SERPu ( Search Engine Result Page – stránka ve výsledcích vyhledávání )

Zde tedy optimalizujeme web z pohledu vyhledávače. Optimalizovat web však můžeme všestranně – zlepšovat rychlost načítání, konverzní poměr, zvyšovat počet cílů apod.

S webem je třeba vždy pracovat širokospektrálně, nikoliv se soustředit jen např. na vyhledávače ( ty u Vás nenakupují, stejně tak neobjednají službu ). Je třeba vše sladit tak, aby web byl nejen vidět, ale především uměl návštěvníka proměnit v zákazníka.